Valkyira Revolution Scenario: Hunger Pangs and Royal Pain
Kauhutarina Ophelian kimppuun eräänä kauniina päivänä hyökänneestä nälästä. Tämä tapahtuma on katkelma, jota voidaan tutkia Bernardin Notebook-osiosta, kun pelin päätarinan ensimmäinen luku on suoritettu.