Uusi seikkailu – 'Where the Cat and Wolf Play...'
Tutki unohdettua kylää ja selvitä sen karmiva salaisuus. Ota selvää, kuka tai mikä koitui sen asukkaiden kohtaloksi ja käytä noiturin taitojasi tätä salaperäistä voimaa vastaan.