Urhea tutkimusmatkailija -pakkaus
Urhea tutkimusmatkailija -pakkauksesta Lara saa nostalgiaa huokuvan nahkatakin, pitkävartiset saappaat, lentäjän lasit ja kirkkaanpunaisen kaulaliinan – kaikki kuin suoraan entisaikojen seikkailijan vaatekomerosta. Kun Lara käyttää tätä pukua, kaikkien hänen räjähdenuoliensa vaikutusalue kasvaa.