Urban Trial Tricky Deluxe Edition
No niin! Urban Trial Tricky Deluxe Edition on täällä! Voit ilmaista nyt itseäsi täysin urbaania viidakkoa tutkiessasi. Moottoripyörätemppujen, tyylin ja äärimmäisten kenttien täysi pakkaus tekee sinusta pysäyttämättömän! PÄÄOMINAISUUDET: Jännittävän ja iloisen rento pelimekaniikka Hullu sekoitelma temppuja, tasohyppelyä ja kilpa-ajoa Tappavia temppuja voi yhdistää lukuisiksi komboiksi Supersulava pelikokemus Kolme yksinpelimuotoa Yli 30 kenttää + sivuhaasteita Villit muokkausominaisuudet Tulostaulut hallittavaksi Loputon peli Enemmän vapautta, enemmän hauskanpitoa. Aja molempiin suuntiin. Urban Trial Tricky Deluxe Edition sisältää kuusi villiä lisämuokkausta, joista jokainen sisältää uuden kuskiskinin, nimikkotempun ja siihen sopivan moottoripyörän maalipinnan.