Uplay Passport
LUNASTAMALLA UPLAY-PASSISI PÄÄSET VÄLITTÖMÄSTI KÄSIKSI VERKKOMONINPELIIN JA BONUSSISÄLTÖÖN.Avaa yhteispelikampanja. Avaa verkossa pelattava Guerrilla-pelitila. Avaa vielä 2 moninpelityyppiä. Lataa Ghost Recon: Future Soldier -teema. Valitse kaksi vaihtoehtoa yhden sijasta, kun valitset asetta muokatessasi ja kehittäessäsi hahmoasi.Saat käyttöösi M60 ja RPK kevyet konekiväärit Ghost Recon Future Soldier -peliin. Saatavilla vain Rifleman-luokalle (kiväärimies).Saat "Rooftops" (Katot)-kartan, jota voi pelata Guerrilla-pelitilassa.