Unknown 9: Awakening - Companion Cosmetic Pack
Sisältää kaksi uutta ainutlaatuista ulkoasuvariaatiota uusilla väri- ja tekstuurivaihtoehdoilla tovereille: yksi Buchralle ja yksi Lutherille.