Unknown 9: Awakening - Aviator Cosmetic Pack
Sisältää uuden ainutlaatuisen ulkoasun Haroonalle kahdella väri- ja tekstuurivaihtoehdolla, lisäulkoasun Haroonan päiväkirjalle ja kaksi vaihtoehtoista animaatiota juoksuiskulle.