Universal Coin ja Madhouse-tilan avaaminen
Sisältää seuraavaa: - Universal Coin Pidä tämä tavaraluettelossasi, niin saat pienen bonuksen hyökkäykseen, puolustukseen ja knockback-tasoon. Kolikko lisätään tavaralaatikkoosi, ja sitä voi käyttää sekä pääpelissä että tarinan ilmaisessa Not a Hero -lisäluvussa. Kolikoiden vaikutus kasvaa, jos sinulla on niitä useampia. - Madhouse-vaikeustason avaaminen Avaa mielettömän vaikean Madhouse-tilan, jota voi normaalisti pelata vasta pelin läpipelaamisen jälkeen.