United Assault - Battle of the Bulge
United Assault - Battle of the Bulge on avoimen maailman rogue lite FPS, joka sijoittuu vuoden 1944 Ardennien kuvaukseen. Brittiläisenä laskuvarjojääkäreenä sinut määrätään tehtävään, johon harva kelpaisi. Tehtävänäsi on soluttautua vihollisen alueelle ja paikantaa, soluttautua ja tuhota yksi Saksan salaisista V2-tehtaista Ardenneilla. Tulet törmäämään raskaaseen vihollisen vastarintaan, yrität heikentää heidän puolustustaan tuhoamalla heidän tankkejaan, varusteitaan ja keräämällä salaisia asiakirjoja. Jos epäonnistut - kaikki on menetetty! Jos onnistut - lunasta palkintosi!