Unicorn Overlord: 16-bittinen sovitettu musiikkialbumi ja digitaalinen kuvakirja
Uppoudu Unicorn Overlord -pelin kiehtovaan maailmaan 16-bittisellä sovitetulla musiikkialbumilla, joka sisältää 20 kappaletta. Uppoudu Unicorn Overlord -pelin maailmaan kiehtovan 132-sivuisen digitaalisen kuvakirjan avulla. Se antaa katsauksen pelin maailmaan muun muassa hahmokuvituksilla, konseptitaiteella ja upeilla maisemakuvilla.