Tyd wag vir Niemand
Käsittele tahtosi aikaa milloin tahansa ratkaista haasteita, välttää tappavia ansoja ja tehdä siitä tämän outon matkan loppuun. Tyd wag vir Niemand on indie-abstrakti seikkailu, joka on täynnä mystisiä ympäristöjä, jotka asettavat kykynne testiin ja ottavat sinut mukaan mysteerin ja ihmeiden maailmaan.