Two Point Hospital: Speedy Recovery
”Tuhannet asukkaat telovat itsensä päivittäin uusin ja koomisin tavoin. Nämä ihmiset tarvitsevat apuamme, mutta miten voimme tarjota sitä? Perinteinen ambulanssi ei selviä nykypäivän vaaroista. Onneksi piirikunnan välkyimmät ovat tehtävän tasalla!” Tapaa Gretchen Gearbox. Hän on loistava mekaanikko ja keksijä sekä sairaiden ja mehiläisenpistämien ystävä. Rakenna ja hallinnoi kaikenlaisia hätätilanteita varten luotuja Gretchenin piirustuksiin perustuvia innovatiivisia ja epätavanomaisia ambulansseja. Aja maastossa Big Healerillä tai täytä Pantomobile ääriään myöten. Lennä ajattomaan tyyliin Relicopterilla tai istu kyykyssä taivaalla Airloovatorin upeissa yksityisissä puitteissa. Pidä kiirettä voittojen, tai siis potilaiden, kahmimisessa, sillä kilpailevat sairaalat laskevat liikenteeseen uusia ambulanssien korvikkeitaan. Moottorit käyntiin ja stetoskoopit ojennukseen – nopein sairaalaa voittakoon! SISÄLTÖ: uusi ambulanssin lähetystoiminto ja 6 omintakeista ambulanssia kolme uutta sijaintia kolme uutta täysin animoitua parannuslaitetta kuusi uutta ulkonäön muuttavaa sairautta yhteensä 19 uutta sairautta uutta musiikkia sekä DJ-repliikkejä ja kuulutuksia. UUSIA SAIRAALOITA Lähde upealle kiertoajelulle Two Point Countyn eri ympäristöihin. Kierros vie pohjoisen kylmille ja lumisille seuduille sekä etelän tropiikkiin. Matkalla voit ihailla modernin kaupungin nähtävyyksiä. Sairaus – ota urasi ensiaskeleet kaupungin hätäkeskuksen hienoilla uusilla ambulansseilla! Betts Shore – palaa pyörremyrskyn kourissa olevaan Pebberley Islandiin ja kehitä innovatiivisia uusia lentäviä ambulansseja! Pointy Pass – kiipeä hengenvaarallisen Pointy Mountainsin rinteillä pelastamassa loukkuun jääneitä laskettelijoita, surkuhupaisia vaeltelijoita ja kömpelöitä kiipeilijöitä! Vuoristossa sattuu ja tapahtuu! UUSIA SAIRAUKSIA Kohtaat useita uusia sairauksia ja hoitoja, kun autat potilaita tervehtymään. Under The Weather Hive Mind Snow Problem Ja... Cyclonic Irritation, Hazardous Waist, Wet Behind The Ears ja monia muita! UUSIA ESINEITÄ Speedy Recoveryn lukuisat uudet näyttävät esineet saavat taatusti pomppimaan innosta. Honey Pot, Cuddly Penguin, Rainbow Arches, Fuzzy Rug, Mini Snowman, Duck Bin, Ambulance Race Track ja monia muita!