Two Point Hospital: Retro Items Pack
Palaa ajassa taaksepäin ihastuttavalla kokoelmalla, johon sisältyy 26 uutta retro- ja vintage-esinettä sairaaloihisi. Kelaa takaisin vuosia ja ihan oikeaa magneettinauhaa Reel-to-Reelillä tai anna potilaidesi elää uudelleen hukkaan heitetty nuoruutensa Pinball Machinella. Näyttävistä istuimista tykkäävät ihastuvat taatusti Peacock Chairiin. Haluatko todistaa olevasi terveempi ja vahvempi kuin muut sairaalasi sairaat potilaat? Soita vintage-Jukeboxilla klassikkokappaleita (ajalta ennen kuin kaikki pilattiinbassojytkytyksellä ja elektronisella musiikilla). Tai ole kuin maailman paras parturi konsanaan Hypno-Polen kiemurtelevan valon loisteessa. Omakuvien edelläkävijä? Poseeraa kuin supertähti Vanity Chamberissa. Sitten on vielä Charity Dog. Hyvä poika.