Two Point Hospital: Pebberley Island
Toimi steriloituna tienraivaajana trooppisella saarella omalaatuiselle miljonäärille, joka etsii tarunomaista kuolemaa uhmaavaa vesilähdettä. Osa-aikainen tutkimusmatkailija ja pahasti bakteerikammoinen Wiggy Silverbottom pyrkii selvittämään ikuisen elämän salaisuuden. Olet sairaalan johtaja, jolla on taipumusta epätavanomaisiin keinoihin, ja nyt Wiggy tarvitsee apuasi tämän tavoitteista uljaimman selvittämiseen. Laajenna lääketieteellisiä rajojasi. Tutustu uusiin nähtävyyksiin. Pyri selvittämään kaikkien aikojen suurin salaisuus. Sisältää kolme uutta sairaalaa, laajan kirjon uusia sairauksia sekä valikoiman tarvikkeita, joita voit asettaa huikeisiin sairaaloihisi (jos niin saa itse sanoa!).