Two Point Hospital: Off the Grid
Two Pointin piirikunnan kaikkialla läsnäolevan pormestari Tabitha Windsockin äkillinen huolestuminen ympäristöongelmista on nostanut joet ja metsät puheenaiheeksi. Hän on siveellinen, suoraselkäinen ja ennen kaikkea hän haluaa epätoivoisesti säilyttää virkansa. Aivan niin. Äänestystutkimus on toistuvasti osoittanut, että ympäristö on Two Pointin piirikunnan asukkaiden ykköshuoli, ja Windsock on valmis ottamaan vastuun kaikesta myönteisestä uutisoinnista perustamalla Vihreiden juttujen osaston. Pääset kohtaamaan uusia sairauksia, joista osa on varmasti omituisia sinunkin mittapuullasi, ja hallitsemaan uusia pelimekaniikkoja tielläsi kohti ympäristöystävällistä menestystä. Me uskomme sinuun, ja niin uskoo myös Tabitha (ainakin tavallaan).