Two Point Hospital: JUMBO Edition Upgrade
Päivittämällä Two Point Hospital -peliversiosi JUMBO Editioniin saat roppakaupalla uutta sisältöä Two Point Hospitaliin! JUMBO Edition -päivityksen myötä konsolilla pääsee nyt ensimmäistä kertaa käsiksi suureen valikoimaan suosittua Two Point Hospital -sisältöä. Samalla se lisää Two Pointin piirikuntaan uusia alueita. Uusien sairaaloiden lisäksi pelissä on uusia (ja entistä hulvattomampia) sairauksia sekä tietenkin niille sopivat epätavanomaiset hoitolaitteet. Mukana on myös valikoima uusia haasteita. JUMBO Edition -päivityksen sisältö: – Two Point Hospital: Close Encounters -sisältö Tutki Onkalo 24:n ympärillä olevien kaupunkien mysteerejä. Tämän salaisen sotilastukikohdan epäillään olevan enemmän kuin miltä päällepäin näyttää. Sisältää 3 uutta sairaalaa, 11 uutta visuaalista sairautta (yhteensä 34 uutta sairautta), uuden pelimekaniikan, uutta musiikkia, uusia DJ-repliikkejä ja kuulutuksia sekä kasapäin uusia aseteltavia esineitä. – Two Point Hospital: Off the Grid -sisältö Suuntaa luontoon! Two Pointin piirikunnan kaikkialla läsnäoleva pormestari Tabitha Windsock on nostanut joet ja metsät puheenaiheeksi. Hän on siveellinen, suoraselkäinen ja ennen kaikkea hän haluaa epätoivoisesti säilyttää virkansa. Lisää 3 sairaalaa, 35 uutta sairautta sekä roppakaupalla uusia esineitä, musiikkia, DJ-repliikkejä ja kuulutuksia. – Retro Items -paketti Palaa ajassa taaksepäin ihastuttavalla kokoelmalla, johon sisältyy 26 uutta retro- ja vintage-esinettä sairaaloihisi. Prameista istuimista tykkäävät ihastuvat taatusti Peacock Chairiin. – Exhibition Items -paketti Sisältää sairaaloihisi 30 uutta esinettä, joihin lukeutuu niin loistavia kuin älyttömiä esineitä. Nyt kun asiaa tarkemmin pohtii, enemmänkin älyttömiä esineitä. Seinätaiteesta kokonaisiin dinosaurusten luurankoihin – jokaiselle on varmasti jotakin. Two Point Hospital: JUMBO Edition -päivitys – Enemmän sairaaloita, parannuskeinoja ja hauskaa!