Two Point Hospital: Exhibition Items Pack
TIETOA TÄSTÄ SISÄLLÖSTÄ Mitä on taide? Maalaukset, veistokset ja sen sellaiset ovat toki taidetta. Mutta ihan totta... mistä siinä on kyse? Päätimme olla sohaisematta ampiaispesää ja vastaamme sen sijaan lyhyesti ihastuttavalla esinekokoelmalla. Sisältö vaatii toimiakseen Two Point Hospital -peruspelin.