Two Point Hospital: Close Encounters
Goldpanin kaupungissa liikkuu sitkeä huhu kohtaamisesta maan ulkopuolisen kanssa. Two Pointin piirikunnan itäosan hiekkaseudun taivaalla nähtiin lentävä tulipallo. Sitä pidetään syypäänä epätavanomaisille sairauksille, jotka ovat aiheuttaneet riitoja, epäjärjestystä ja levottomuutta tämän usein unohdetun kaupungin asukkaiden keskuudessa. Olet lääketieteen moniosaajana, jolla on kyky ratkaista epätodellisia ongelmia, joten hallinnollesi myönnettiin pääsy alueen pääkohteisiin – myös alueille, joista ihmisten ei tarvitse tietää. Piirikunnan paras journalistinen instituutio Two Point Squabbler haluaa tietää, mitä on tekeillä... ja sinun avullasi he pystyvät selvittämään sen.