Two Point Hospital and Two Point Campus Double Pack
Two Point Studios Double Pack sisältää molemmat palkitut pelit: Two Point Hospital ja Two Point Campus. Paketin mukana tulee myös Two Point Hospital -pelin neljä ensimmäistä suurta lisäsisältöä (Bigfoot, Pebberley Reef, Close Encounters ja Off the Grid) sekä esinepaketit Exhibition Items ja Retro Items. Two Point Hospital Rakenna, paranna ja kehitä! Aloita tyhjästä ja suunnittele Two Pointin piirikunnan kaunein – tai toimivin – terveysasema. Kasvata niin potilas- kuin kassavirtaa hyödyntämällä sairaalasi jokainen neliömetri ja aseta käytäviä, huoneita ja odotusalueita oman mielesi mukaan. Laajenna sairaalaasi usean rakennuksen laitokseksi pyrkiessäsi maksimoimaan potilasvirran. Aseta sairaalaasi käytännöllisiä ja koriste-esineitä, jotka parantavat sen mainetta, piristävät potilaita ja lisäävät onnellisuutta, ja kahmi palkintoja loppuvuodesta. Paranna epätavallisia sairauksia! Two Pointin piirikunnan asukkaat eivät ole ihan sieltä tyypillisimmästä päästä. Tässä maailmassa koet kummia sairauksia huimauksesta kubismiin. Jokainen sairaus vaatii omanlaisensa hoitolaitteen. Tunnista sairauksia, rakenna oikeat huoneet niiden hoitoa varten, palkkaa pätevä henkilökunta ja ala sen jälkeen valmistautua, sillä yhden sairauden parantaminen on vasta alkua. Kun olet onnistunut selättämään sairauden, kehitä tehokkaampia parannuskeinoja ja laitteita ja tee sairaalastasi terveydenhuollon pysäyttämätön jättiläinen. Kaikki alkaa ensimmäisestä sairaalasta, mutta mitä seuraavaksi? Two Point Campus Rakenna yliopisto omalla tavallasi! Aika kääntää akateminen elämä päälaelleen. Kaipaatko koulun penkille? Vai haluatko vain rakentaa hulppean oppilaitoksen? Two Point Campus sisältää läjäpäin uusia luovia työkaluja, joiden avulla voit rakentaa unelmiesi yliopiston. Nyt voit ensimmäistä kertaa luoda ulos tyhjälle vehreälle alueelle ihastuttavan opettavaisen kampusalueen, jossa on maan parhaat opetustilat ja -laitteet. Luo kulkureittejä helppokäyttöisillä työkaluilla. Istuta monenlaisia upeita ulkokasveja. Vain mielikuvituksesi on rajana (ja toki lompakkosi saldo pelissä). Perinteisen akateemisen elämän sijasta Two Point Countyn opiskelijat voivat osallistua hurjille ja ihmeellisille kursseille Ritarikoulusta (kyllähän jokaisen pitää opetella taistelemaan peitsillä hevosen selässä jossain vaiheessa) veden kielelle saavaan Gastronomiaan, jossa opiskelijat luovat herkullisia luomuksia, kuten jättipizzoja ja valtavia piiraita. Rakenna kirjastoja, palkkaa parhaat työntekijät, lisää yliopistoosi parhaat kurssit ja seuraa vierestä, kun opiskelijoiden akateeminen potentiaali puhkeaa kukkaan. Kaikki ei ole kuitenkaan pelkkää rankkaa työtä. Rankkoja ovat huvitkin. Pidä silmällä opiskelijoiden onnellisuutta ja varmista, että he saavat riittävästi virikkeitä ja paimennusta ja yleensä ottaen nauttivat elämästään, jotta heistä kehittyy upeita ihmisiä, joista yliopistosi voi olla ylpeä.