Twin Breaker: A Sacred Symbols Adventure
Twin Breaker: A Sacred Symbols Adventure on tarinapainotteinen tiilienmurtamispeli, joka ammentaa inspiraatiota sellaisista 80-luvun pelihalliklassikoista kuin Arkanoid ja Breakout, mutta lisää menestysreseptiin juonen, hahmoja ja tarkoituksen! 2300-luvun alkupuolella Maa yrittää selviytyä vuosikymmeniä kestäneestä Maailmansodasta, johon lähestulkoon koko planeetta on osallistunut; lukuun ottamatta eristyksiin jääneitä Yhdysvaltoja, joka suuntasi katseensa tähtiin. Kun NASA:n alukset alkavat kadota avaruuden kätköihin, vain kaksi pilottia pystyy selvittämään katoamisten syyn. Peliin sisältyy 40 tasoa, neljä lopputaistelua, New Game+, useita lisäominaisuuksia, kiinnostava tarina ja dialogia, keräilyesineitä, rokkaava ääniraita ja hauska saavutussysteemi. Twin Breaker on oodi niin genrensä menneisyydelle kuin sen tulevaisuudelle. Twin Breakerin tarinan on kirjoittanut mediapersoona ja podcast-juontaja Colin Moriarty.