Turok 3: Shadow of Oblivion
Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered on uudelleenjulkaisu klassisesta, alunperin vuonn 2000 julkaistusta ensimmäisen persoonan ammuntapelistä. Peliin on päivitetty Nightdive Studiosin patentoima KEX Engine -pelimoottori, joka mahdollistaa pelaamisen nykyaikaisten pelilaitteiden teräväpiirtoresoluutiolla ja kuvanopeudella. Peli kuuluu Nightdive Studiosin ja Universal Gamesin suosittujen Turok- ja Turok 2: Seeds of Evil -uudelleenjulkaisujen sarjaan päättäen trilogian. Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered -pelissä on parempi pelattavuus, korkean resoluution rakenne, parannettu valaistus ja hahmonnus sekä nykyaikaistetut ohjaimet.‎ SAATA JAHTI PÄÄTÖKSEEN Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered on Nightdive Studiosin ensimmäinen peli, joka on remasteroitu KEX Engine -pelimoottorin uusimmalla versiolla. Sen parannellun renderöinnin ansiosta 3D-mallien, rakenteiden ja graafisten tehosteiden visuaalinen tarkkuus on huippuluokkaa.‎ Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered -pelin keskeiset ominaisuudet:‎ ‎- Vuonna 2000 julkaistun klassikkopelin uudelleenjulkaisu, joka on saatavilla ensi kertaa alkuperäisen julkaisun jälkeen.‎ ‎- Kehittyneet renderöintitoiminnot, kuten sahalaitaisuuden esto, bloom, ambient occlusion -varjostustekniikka, dynaamiset varjot ja liike-epäterävyys.‎ ‎- Remasteroitu peliympäristö ja hahmomallit sekä päivitetyt asemallit.