Tuki-insinööri ja kultaa
Battle Inslandin tuki-insinööri ja 1000 kultakolikkoa (ensisijainen valuutta) Osta kustannustehokas lisäpaketti, johon sisältyy tuki-insinööri ja kultaa. Tehosta rakentamista ja puolustusta samalla, kun kasvatat kassaasi.