TTT2 maanlaajuinen ennakkopakkaus A
Sisältää 2 uutta hahmoa (Angel ja Michelle), uuden tason ja lisäasusteita (mm. Big Bikini Bundle ja erityinen Lili Skirt), jotka vievät TEKKEN-kokemuksesi uudelle tasolle!