TTT2-lisävideot (TEKKEN)
Kokoelma videoita ensimmäisestä TEKKEN-pelistä! Voit katsella videoita milloin tahansa pelistä löytyvässä GALLERY-tilassa. *Tämä ladattava sisältö sisältää lisävideot, jotka löydät myös TTT2-lisävideot pakkaus A:sta. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti.