TTT2-lisävideot (TEKKEN 6)
Kokoelma videoita TEKKEN 6 -pelistä! Voit katsella videoita milloin tahansa pelistä löytyvässä GALLERY-tilassa. *Tämä ladattava sisältö sisältää lisävideot, jotka löydät myös TTT2-lisävideot pakkaus B:stä. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti.