TTT2-lisävideot pakkaus B
Kokoelma videoita TEKKEN 4-, TEKKEN 5-, ja TEKKEN 6 -peleistä! Voit katsella videoita milloin tahansa pelistä löytyvässä GALLERY-tilassa. *Tämä ladattava sisältö sisältää lisävideot, jotka löydät myös seuraavista: TTT2-lisävideot (TEKKEN 4), TTT2-lisävideot (TEKKEN 5) ja TTT2-lisävideot (TEKKEN 6). Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti.