TTT2-lisävideot pakkaus A
Kokoelma videoita TEKKEN-, TEKKEN 2-, TEKKEN 3- ja TEKKEN TAG -peleistä! Voit katsella videoita milloin tahansa pelistä löytyvässä GALLERY-tilassa.*Tämä ladattava sisältö sisältää lisävideot, jotka löydät myös seuraavista: TTT2-lisävideot (TEKKEN), TTT2-lisävideot (TEKKEN 2), TTT2-lisävideot (TEKKEN 3) ja TTT2-lisävideot (TEKKEN TAG). Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti.