TTT2-lisäkappaleet (TEKKEN 3)
Valitse TEKKEN 3 -pelin 40 kappaleesta ja luo mieleisesi soittolista! Kaikki kappaleet ovat saatavilla pelistä löytyvän TEKKEN TUNES -tilan kautta. *Tämä ladattava sisältö sisältää kappaleet, jotka löydät myös TTT2-lisäkappaleet pakkaus A:sta. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti.