TTT2-lisäkappaleet pakkaus A
Valitse TEKKEN-, TEKKEN 2-, TEKKEN 3- ja TEKKEN TAG -pelien 134 kappaleesta ja luo soittolista! Kaikki kappaleet ovat saatavilla pelin TEKKEN TUNES -tilan kautta. *Tämä ladattava sisältö sisältää kappaleet, jotka löydät myös seuraavista: TTT2-lisäkappaleet (TEKKEN), TTT2-lisäkappaleet (TEKKEN 2), TTT2-lisäkappaleet (TEKKEN 3) ja TTT2-lisäkappaleet (TTT). Varo ettet osta samaa sisältöä kahdesti.