TTT2-ennakkotilaajan sisältöpakkaus B
Sisältää 2 uutta hahmoa (Ancient Ogre ja Kunimitsu), uuden tason ja lisäasusteita (mm. Big Bikini Bundle ja erityinen Lili Skirt), jotka vievät TEKKEN-kokemuksesi uudelle tasolle!