TT Isle of Man Ride on the Edge 2
Mansaaren TT-ajot lukeutuvat kiistatta maailman vaarallisimpien moottoripyöräkilpailujen joukkoon. TT Isle of Man – Ride On the Edge 2 -pelissä sinun pitää osoittaa taitosi erilaisissa mestaruuskisoissa ennen kuin pääset valloittamaan 60 km mittaista Snaefell-vuoren rataa, jonka suorat ja mutkaiset osuudet vaativat paljon ajajilta. TT 2 sisältää 17 muuta rataa, 18 erilaista moottoripyörää (mukana myös klassikoita) ja viralliset ajajat. Ja se on realistisempi kuin koskaan täysin uudistetun fysiikan ja ajajan tarkasti mallinnettujen liikkeiden ansiosta. Viritä moottoripyöräsi, päivitä sen suorituskykyä ja seuraa sen tietoja reaaliajassa pysyäksesi kilpailukykyisenä. TT2 sisältää myös aivan uuden avoimen maailman, moottoripyöräilijän paratiisin, jossa voit testata pyöräsi asetuksia ja kerätä kokemusta, jota tarvitset voittaaksesi Mansaaren TT-ajot!