TT Isle of Man - KING OF THE MOUNTAIN - Honda ‘TT Legends’ CBR1000RR Fireblade
Aja John McGuinnessina, 23-kertaisena TT-voittajana, Honda CBR1000RR Firebladella, jossa on "Kunnianosoitus Joey Dunlopille" -värit, ylläsi hänen erikoisajopukunsa ja kypäränsä. Tämä moottoripyörä juhlisti legendaarisen Joey Dunlopin ensimmäisen Honda-tallissa ajetun TT-voiton 30-vuotisjuhlaa.