TT Isle Of Man 3 - John McGuinness 100th Start Livery
Koe uudelleen legendaarisen John McGuinnesin 100. lähtö ja tapahtumaa varten luodun ainutlaatuisen värityksen täydellinen mallinnus. Moni ajaja ja fani pitää John McGuinnessiä (MBE) yhtenä kilpa-ajamisen suurimmista legendoista: 23 voittoa ja 47 palkintosijaa ajanut McGuinness oli ensimmäinen ajaja, joka saavutti yli 209 km/h:n keskinopeuden vuonna 2007. Tämä pakkaus sisältää John McGuinnessin Mansaaren TT-ajojen historian kunniaksi luodun ainutlaatuisen kultaisen värityksen ja asun.