TT Isle Of Man 3 – Career Starter Pack
Uratilan aloituspakkaus, joka antaa sinulle 380 suorituspistettä, jotta voit vaihtaa moottoripyörääsi parempia osia: pakoputken, jarrut, renkaat, jousituksen, rungon, jne.