TT Isle Of Man 3 – 2023 TT Races Roster
2023 TT Races Roster DLC sisältää päivityksen vuoden 2023 TT-ajoissa (kesäkuussa) Supersport- ja Superbike-luokissa kilpaileviin ajajiin ja moottoripyöriin. Hankkimalla 2023 TT Races Roster DLC:n saat 11 uutta pelattavaa ajajaa, kuten Josh Brookesin, David Johnsonin ja P-Y Bianin. DLC sisältää yhteensä 29 ajajaa sekä heidän vuoden 2023 Tourist Trophy -värinsä (kypärät ja ajopuvut). Se sisältää myös 43 uutta pyörän väritystä, mm. Michael Dunlopin ja FHO Racingin. Kyseessä on moottoripyörä, jolla Michael Dunlop voitti 23. kisansa tämän vuoden TT-ajoissa.