TT Isle of Man 2 Ducati 900 - Mike Hailwood 1978
Sekä autoilla että moottoripyörillä kilpaillut Mike tunnetaan yhtenä kaikkien aikojen parhaista kotimaassaan Britanniassa. Hän ajoi parhaat saavutuksensa moottoripyörällä napaten 9 maailmanmestaruutta ja 14 TT-voittoa. "Mike the Bike" palasi Mansaaren TT-ajoihin vuonna 1978, jolloin edellisestä kilpailusta oli kulunut jo 11 vuotta. Hän voitti kisan tällä Ducati 900:llä! Nyt voit kokea ohjaimellasi yhden Mansaaren TT-ajojen historian suurimmista hetkistä. Tämä ikoninen 1970-luvun pyörä tarjoaa haastavan ja ainutlaatuisen pelikokemuksen.