Truck Driver - German Paint Jobs DLC
Aja Truck Driverissä ympäriinsä ja esittele rakkauttasi Saksaa kohtaan mm. Berliinin kaupunkinäkymän, Oktoberfestin ja mustan kotkan maalipinnoilla.