Trove - Jump start paketti
Kaikki mitä tarvitset vahvaan alkuun! Neljä riviä Inventory-paikkoja, 10 Chaos-arkkua, 10 Greater Dragon -kätköä, 10 Super Style -kätköä ja nopea TROV-3 Rocket -ratsu! Voit tämän paketin ostamalla lunastaa Disaeon the Immortalin, muinaisen lohikäärmeratsun, pelin kaupasta. (rajoitettu 1/tili) Mukana tulevat keräilyesineet avataan ostotilille. Tilit, jotka ovat jo avanneet mukana tulevan keräilyesineen, eivät saa kaksoiskappaletta tämän paketin sisältämästä keräilyesineestä.