Tropico 5 - Paradise Lost
Tropico 5:n toinen DLC-paketti Paradise Lost sisältää kolme jännittävää tapahtumasarjaa uusine rakennuksineen ja avatartuotteineen. Surfs Up! -tapahtumasarjassa El Presidenten etsii delfiinien apua pelastaakseen maailman galaksienväliseltä uhkalta. Gone Green -tapahtumasarjassa voit muuttaa Tropicon paratiisiksi puhtaan energian avulla. Jos tämä jalous on sinulle liikaa, voit auttaa El Pressaa saavuttamaan mahtivoimat Supervillain -tapahtumasarjassa ja saavuttaa maailmanvallan.