Tropico 5 - Espionage
Maailma pursuaa mysteerejä. Jopa Tropicossa piilee arvokkaita aarteita, joita on suojeltava ulkoisilta voimilta kynsin ja hampain. Tropico 5:n uudessa Espionage-laajennuksessa vain sinä, El Presidente, voit pitää Tropicon turvassa vihollisen vakoojilta ja voimilta, jotka yrittävät varastaa saaresi parhaiten varjellut salaisuudet omaan käyttöönsä.