TRON RUN/r (Deluxe-kokoelma)
TRON RUN/r Digital Deluxe Edition -versio sisältää täyden peruspelin sekä kaikki suunnitellut lisäosat. Kun tilaat nyt, saat 18 lisätasoa, 8 uuttaa STREAM-rataelementtiä (STREAM-yhdistelmäkerroin), 6 valopyörää ja 3 pukua peruspeliin, pelinsisäisen rahapalkinnon sekä valtavan OUTLANDS-paketin, joka sisältää vaihtoehtoisen peliteeman, 16 lisätasoa ja 20 uutta STREAM-rataelementtiä. Varusta itsesi kymmenillä erilaisilla pyörien, pukujen ja lisävoimien yhdistelmillä ja haasta ystäväsi sitten loppumattomaan STREAM-ohjelmaan. Kuinka kauan pysyt liikkeessä? Se, joka selviää pisimmälle, nousee tulostaulun kärkeen! Uusi musiikki elektronisen tanssimusiikin kummisedältä Giorgio Moroderilta ja Raney Shocknelta sekä remixit Autechreltä, Bibiolta, pattenilta, Joywavelta ja muilta siivittävät sinua eteenpäin huikeassa TRON-maailmassa. Juuri kun luulit selviytyneesi kaikesta, huomaat, että pinnan alla on vielä paljon enemmän. . .