TRON RUN/r - CYCLE-laajennuspakkaus
Lisää TRON RUN/r -peliisi kierroksia tällä turboahdetulla pakkauksella! Upeaan lisäsisältöön kuuluu 9 uutta tasoa CYCLE-pelimuotoon, 4 uutta STREAM-rataelementtiä, 4 uutta hahmoa (Classic Ram, Classic Crom, Legacy Gem, upouusi Vector) sekä 3 uutta pyörää (1st Generation, Flynnin 2nd Generation ja upouusi Vectorin valopyörä).