TRIALS OF THE BLOOD DRAGON + TRIALS FUSION AWESOME MAX EDITION
Tähän pakettiin kuuluvat Trials of the Blood Dragon sekä Trials Fusion Awesome MAX Edition. TRIALS OF THE BLOOD DRAGON Vuosi on 2019. Roxanne ja Slayter, legendaarisen Rex Power Coltin lapset, ovat matkalla 4. Vietnamin sotaan pelastaakseen vapauden ja maailman. Koe eeppinen yksinpeli, joka yhdistelee ainutlaatuisesti kilpailuhenkistä, tarkkaa fysiikkaan pohjautuvaa Trials-pelaamista ja vähemmän tarkkaa, neonväristä Blood Dragon -toimintaa täynnä aseita ja hurjaa menoa. Tulevaisuus on palannut. Oletko valmis? TRIALS FUSION AWESOME MAX EDITION Sisältää: - Trials Fusion -pääpelin - Season Pass, joka sisältää 6 ladattavaa sisältöpakettia (Riders of the Rustlands, Empire of the Sky, Welcome to the Abyss, Fire in the Deep, Fault One Zero, After The Incident) - Ladattavan lisäsisällön Awesome Level Max, jonka mukana tulee 30 aivan uutta rataa, 5 muokkausta kuljettajalle ja prätkälle, kymmenittäin uusia editoriesineitä.