Trials Fusion: Welcome to the Abyss
Aja syvällä merenpinnan alapuolella Trials Fusionin kolmannessa sisältöpaketissa Welcome to the Abyss! Merestä löytyneet mystiset rauniot tuovat tietoa unohdetusta sivilisaatiosta. On aika ottaa selvää, mitä veden alla vaanii! Vedenalaista kokemustasi täydentävät seuraavat: - 10 uutta rataa, joihin kuuluu 8 Classic Trials -rataa, yksi Skill Game -rata ja yksi FMX-rata - 24 uutta haastetta, joihin kuuluu salaisia paikkoja ja piilotettuja minipelejä - 5 uutta saavutusta - kymmeniä esineitä editoriin kuten Titanic-patsaita, hohtavia kiviramppeja, vedenalaista robotiikkaa ja paljon muuta!