Trials Fusion Season Pass
Haluatko kasvattaa Trials Fusionin loputonta hauskanpitoa? Kausipassi on tarkoitettu sinulle! Lisää hulluttelua peliisi lisäsisällön avulla! Season Pass tarjoaa vuoden verran lisäsisältöä ja tarjoaa kuusi ladattavaa sisältöpakettia ennen toukokuuta 2015. Hanki Season Pass saadaksesi kaikki kuusi ladattavaa sisältöpakettia, joiden mukana tulee uusia ratoja, pyöränosia, ajajan varusteita ja rataeditorin esineitä. Jokainen ladattava sisältöpaketti sisältää myös uuden uratilan tapahtuman. Season Pass sisältää näiden lisäksi myös yhden rajoitetun esineen: Crater Hazmat suit! Erotu Trials Fusion -maailmassa ja nauti tovereidesi kunnioituksesta tämän uuden ja rajoitetun ajajaolemuksen avulla. Älä osta erillisiä ladattavia sisältöpaketteja ostettuasi tämän Season Passin, sillä sinua veloitetaan niistä. Viimeisen kuudesta sisältöpaketista odotetaan saapuvan ennen toukokuuta 2015.