Trials Fusion: Empire of the Sky
Mene entistä korkeammalle toisella Trials Fusion -sisältöpaketilla: Empire of the Sky! Suojeltu ja koskematon utopia rakennettiin taivaassa leijuville futuristisille saarille, missä rikkaat saattoivat nauttia rennosta elämästä. Oletko valmiina ajamaan hyperteknologisessa maailmassa? Paranna taivaskokemustasi: - 9 uutta rataa, mukana 6 Classic Trials -rataa, 1 Supercross-rata, 1 Skill Game ja 1 FMX-rata - 18 uutta haastetta, joihin kuuluu salaominaisuuksia ja piilotettuja minipelejä - 5 uutta saavutusta - tusinoittain Track Editor -esineitä, joihin kuuluu painovoimateknologiaa, lomakoteja, voimakenttiä ja leijuvia tasoja ja paljon enemmän!