Trek to Yomi
Nuori miekkamies Hiroki vannoo kuolevalle mestarilleen suojelevansa kyläänsä ja rakastamaansa kansaa kaikkia uhkia vastaan. Tragedian kohdattuaan ja velvollisuuden sitomana yksinäisen samurain on matkattava elämän ja kuoleman tuolle puolen kohdatakseen itsensä ja päättääkseen, mitä polkua hän seuraa.