TRANSFORMERS: MAAN KIPINÄ - tutkimusretki
Taistele ja tutki Bumblebeenä, jonka on estettävä arkkivihollisensa Mandroidin kehittyminen äärimmäisen pahuuden kyborgiksi! Bumblebee on saanut tärkeimmän tehtävänsä koskaan – hänen on etsittävä ja otettava haltuun ympäri maailmaa hajautettua Cybertronien muinaista teknologiaa ennen kuin Mandroid kätyribotteineen ehtii tuhota maapallon kaupunkeja teknologian avulla. Optimus Primen opastuksessa ja sinun ohjauksessasi Bumblebeen voimat kasvavat niin, että hän pystyy kohtaamaan robottivihollisten armeijan metalli vasten metallia käytävissä taisteluissa ja löytämään kadonneet teknologiat. Matkan varrella Bumblebee oppii uusia voimallisia hyökkäyskomboja ja kykyjä. Luvassa on laaja Transformers-toiminnan täyteinen maailma tutkittavaksi. Varustaudu pomotaisteluihin joitakin sarjan isoimpia konnia vastaan, paljasta saloja ja kokoa reliikkikokoelma kolmea laajaa sijaintia tutkimalla. Pelitilat sekä uusia että kokeneita pelaajia varten varmistavat, että pelattavaa on tarjolla jokaiselle Transformersin ystävien sukupolvelle.