Voit kokea aaltoilevia kukkuloita, kultaisia niittyjä ja merinäkymiä Train Sim World: West Somerset Railway -pelissä, joka herättää Britannian pisimmän vakiolevyisen perinnerautatien eloon. Käytä juniasi Diesel Gala -ympäristössä ja viihdytä turisteja esittelemällä dieseliä kuluttavien veturien näytöksen Somersetin kauniissa maalaismaisemissa. Tarkkoine yksityiskohtineen luodut asemat, merkit ja kilometripylväät tuntuvat niin aidoilta, että voit melkein koskettaa niitä. Työsi on viihdyttää aina suositun Diesel Galan kävijöitä Britannian pisimmällä perinnerautatiellä. Vie heidät muistoihinsa luonteikkaalla Class 47:llä ja pidä junat aikataulussa ainutlaatuisen Class 09:n avustuksella. Olit sitten kuljettajana, matkustajana tai katsomassa näytöstä, koe kaikki perinnerautatien näkymät ja äänet parhaimmillaan.