Koe urbaanin henkilöliikenteen hulina ja sekoita mukaan ripaus rahtiliikennettä pelissä Train Sim World: Rhein-Ruhr Osten. Nauti North Rhine-Westphalian kauniista maisemista huolehtiessasi henkilö- ja rahtiliikenteen palveluista kiireisellä Rhein-Ruhr-reitillä. Hallinnoi juniasi haarautuvan reitin varrella ja toimita rahti ajoissa perille. Olit sitten kuljettajana, matkustajana tai vain seuraamassa tohinaa, pääset kokemaan kaikki saksalaisten rautateiden parhaat näyt ja äänet. Kuljeta kahta hyvin erilaista saksalaista junaa: DB BR 422 EMU:a, joka palvelee matkustaja-asemia, ja MRCE BR 185.5:tä, joka huolehtii rahdista. Ne näyttävät ja kuulostavat täysin realistisilta sähkösimulaation ansiosta, joka on yhdistetty asiantuntijoilta saatuihin tietoihin ja tosimaailmasta kerättyyn dataan.